Idealny hotel dla rodzin z dziećmi - Kuncio.pl
Blog parentingowo-lifestylowy
parenting, lifestyle
286
single,single-post,postid-286,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-8.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive
20150508_141346

21 maj Idealny hotel dla rodzin z dziećmi

Temat wakacji z dzieckiem był już poruszany na blogu. Warto pokazywać dziecku świat i niekoniecznie musimy jechać z nim od razu na wyspy Bora Bora. Ważne jest wspólne spędzanie czasu i cieszenie się po prostu sobą.

Tydzień po majówce nasza trójka postanowiła wybrać się na weekendowy wypoczynek. Nie byliśmy sami, bo pojechali z nami moi rodzice.

Zależało nam, aby nie była to zbyt daleka podróż ze względu na krótki czas jej trwania. Ostatecznie kierunkiem naszej podróży stała się Ustka, oddalona od naszego domu o około 130 km – odległość jak najbardziej sensowna i niezbyt uciążliwa.

W piątek wzięłam już urlop, aby móc wyjechać, wpasowując się w Polinkową drzemkę. O 13.30 byliśmy już na miejscu i nasz cel – Grand Lubicz Uzdrowisko Ustka – został osiągnięty.

Wspaniały, nowoczesny kompleks, oferujący naprawdę wysoki standard, nie zawiódł naszych oczekiwań. Wybraliśmy ten hotel, ponieważ miał on wiele udogodnień dla rodzin z dziećmi, co było dla nas ważne, tym bardziej, że nie byliśmy pewni aury pogodowej.

Zostaliśmy zakwaterowani w przestronnych pokojach. Pola zaaklimatyzowała się w 5 minut. Jedyne chyba co jej się nie podobało to długie korytarze. Trochę się ich bała i musieliśmy nieść ją na rękach, bo nie chciała sama iść. :)

Zdjęcie pokoju robione 10 minut po przyjeździe, a już lekki bałagan. :)

Pola zaaklimatyzowała się szybko.

Nasze wrażenia są jak najbardziej pozytywne.

Hotel pomyślał o małych gościach, bo oprócz małpiego gaju na parterze, na III piętrze była sala zabaw dla maluchów i starszaków wyposażona w różnego rodzaju zabawki – samochody, ściankę wspinaczkową z basenem wypełnionym kulkami czy playstation.

20150509_152626

Basen z kulkami też został wypróbowany.

Pisząc o atrakcjach nie można pominąć kompleksu basenowego – brodzik dla maluchów, sauny, basen solankowy, jacuzzi, zjeżdżalnia – naprawdę było co robić.

Przygotowania przed basenowym szaleństwem.

Pola chciała być wszędzie tylko nie w brodziku. :)

Po całym dniu atrakcji udawaliśmy się na obiadokolacje w formie bufetów i w tym przypadku również nie zapomniano o maluchach, bo dla nich był specjalny bufet dziecięcy.

Młode mamy, ale i te które dopiero nimi zostaną mogły udać się do SPA. Razem z moją mamą nie mogłyśmy odmówić sobie tej przyjemności. Tata został w pokoju i usypiał swoją córcię, a ja wybrałam się do świata błogiego relaksu…. rewelacja. :)

A wieczorem można było skoczyć na kręgle, do kawiarni na ostatnim piętrze lub do jednego z barów, cieszyć się spokojem i po prostu wypoczywać.

Zmęczona i szczęśliwa. ;)

Hotel oceniamy na 5 z plusem. Dla nas pogoda była łaskawa i można było wyjść na spacer, jednak gdybyśmy nie mieli takiego szczęścia na pewno znaleźlibyśmy sobie zajęcie.

Spacer zaliczony.

Szukając opcji na wypoczynek, warto pomyśleć o takich miejscach, szczególnie jeśli myśli się o wypadach weekendowych. Oczywiście na pobyt tygodniowy też chciałabym się wybrać do takiego hotelu, no ale to już są inne koszty. :)